lördag 4 juli 2009

Sommaraktiviteter

För presentpengar mamman fick när hon fyllde år för några veckor sen köpte hon en barnsits till sin cykel. Även en cykelhjälm (av ett MYCKET fint märke) inhandlades till den blivande medpassageraren.

Verkar spännande det här :)


Atlas provsmakar de nya badleksakerna på Playa del Liljedalen

Gazza och Atlas i samtal om hur elefanten ska användas. De blev överens om att den ska TUGGAS!

Chio väntar...

...på att alla ska gå in och torka sig så hon får poolen för sig själv.

4 kommentarer:

Farmor Eva sa...

Vilken liten tuffing med solbrillor som sitter vid playan.
Jag längtar tills ni kommer till öland. Kram farmor Eva

Eva Linnea sa...

Hej! Just nu sitter jag på tåget hem till Stockholm igen efter en vecka i Älvdalen. Myggbiten, trött men jättenöjd med all yoga och alla härliga människor!
Det ska bli roligt att se er i morgon. Vi hörs på fm.
Vilka härliga bilder på världens härligaste unge.
Kram mamma/mormor

farkussa camilla sa...

Hej på Er!
Vilken cooling, och lärt sig cykla har han redan!!! Den kille kommer att hinna med mycket innan han é fem.... Kram från soliga Öland, Camilla

Anonym sa...

Jag kommer att lösenordsskydda min blogg. Vill ni fortsätta läsa den så skicka mig ett mail (bumbi2@hotmail.com)så skickar jag tillbaka ett lösenord!